سفارش تبلیغ
صبا ویژن

...ادامه سوال از موسوی

شنبه 89/3/8 10:22 صبح| محارب | نظر

دوران عزلت

1. جناب آقای موسوی! آیا درست است که در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی، جنابعالی خانه ای 1200متری را در حوالی خیابان پاستور تهران با یک هفتادم قیمت روز از بیت المال گرفته اید و در آن سکونت گزیده اید؟

2. جناب آقای موسوی! جنابعالی که مدافع قانون گرایی هستید چرا همسرتان بدون طی مراحل قانونی وبا استفاده از رانت دولتی، توانست مدرک دکترا بگیرد؟ اگر معتقدید که اقدامات خانم رهنورد به جنابعالی ربطی ندارد چرا این مطلب را در مناظره با اقای احمدی نژاد و تا کنون به صراحت اعلام نکرده و از آن تبری نجسته اید؟ چرا جنابعالی و همسرتان هیچگاه به این سوالات پاسخ قانع کننده محکمه پسند ندادید؟ آیا سکوت جنابعالی و همسرتان موید این مطلب نیست که همسر شما در این زمینه قانون گریزی کرده و با استفاده از رانت دولتی این مدارج را طی کرده است؟همچنین جنابعالی که می فرمایید برای حاکم نمودن قانون، به عرصه انتخابات آمدید، چرا همسرتان بدون طی روال قانونی با حمایت وزارت علوم دولت آقای خاتمی مراحل استادیاری و دانشیاری را به شکلی غیر معمول طی کرده و به رتبه بسیار مهم استادی رسید؟ آیا این رفتار باعث لوث شدن رتبه های اعضای هیات علمی دانشگاها نمی شود؟ آیا این کردار حیثیت سایر اسایتد را لکه دار نمی سازد و توهین به آنان نمی باشد؟ ایا این عمل رانت خواری و قانون گریزی نیست؟ مگر نباید همه در برابر قانون یکسان باشند؟

3. جناب آقای موسوی! جنابعالی بارها اعلام داشتید که پس ا ز20 سال سکوت به خاطر احساس خطر جدی که کشور و انقلاب را تهدید میکرد دوباره به عارصه سیاست باز گستید آیا شما سال 1376 پس از انتخابات دوم خرداد که با شعار آزادی مطببوعات، همه مقدسات این مردم زیر سوال رفت و خدا را نیز مستوجب استیضاح خواندند احساس خطر نکردید؟ شما که رنگ سبز را بعنوان نماد اهلبیت علیهم السلام برگزیرید، چرا وقتی در دوران اصلاحات، در روزنامه های زنجیره ای کسانی همچون مخملباف به پیامبر اکرم صلی الله عله و آله توهین و جسارت کردند و حتی امثال اکبر گنجی ، شمر و یزید را  در کشتن امام حسین علیه السلام محق دانستند، احساس خطر نکرده و حتی یکبار محکوم ننمودید ، و در عین حال در انتخالبات با شعار یک یاحسین تا میر حسین وارد عرصه شدید؟

4. جناب آقای موسوی! می دانید که امام امت در 14 تیر ماه 58 فرمود: دین را اینها (کمونیستها) اینطور تبلیغات کرده اند که دین افیون است. مع الاسف در خود ایران وجوانهای ما هم تاثیر گذاشته و در بعضی از این روشنفکرهای ما هم باز اثرش هست. اینها از همان تفاله هایند.(صحیفه نورج 8.455)شما که با تاکید بر آرمانهای امام  وارد عرصه شدید و احساس خطر از فراموشی آرمانها امام و انقلاب را در دولت احمدی نژاد عامل این ورود دانستید، لطفا توضیح دهید که چرا در دوران اصلاحات و اظهارات هاشم آغاجری که در همدان دین را افیون توه ها خواند هیچ احساس خطری نکرده و سخنان وی را محکوم ننمودید؟

5. جناب آقای موسوی! علت کناره گیری 20ساله شما از صحنه انقلاب و سیاست چه بود؟ آیا در دوران ریاست جمهوری آقایان هاشمی و خاتمی هیچ خطری متوجه انقلاب نبود که در شما ایجاد احساس مسئولیت کند؟

6. جناب آقای موسوی! چرا پس از ارتحال امام که در دوران ریاست جمهری آقای هاشمی، پدیده هایی چون رانت خواری ، تبعیض،آقازادگی و اشرافیگری در این مملکت، رخ نمود و کسترش یافت احساس خطر نکردید و وادر میدان نشدید؟

7. جناب آقای موسوی! شما به سیاست خاجی دولت نهم بسیار انتقاد داشته و اعتقاد دارید که این سیاست عزت ایران را در بین المللی خدشه دار کرده است. با این وجود هیچگاه پاسخ ندادید که عملکرد این دولت در موضوع هسته ای موفق تر بود یا عملکرد دولت خاتمی در تعلیق کلیه فعالیتهای هسته ای ایران؟ اگر تعلیق عزت آفرین بود و خطری برای آینده فناوری کشور نداشت، حق داشتید اما اگر ایران هسته ای را قبول دارید چرا وارد عرصه نشدید و از حق مسلم کشور در هسته ای حمایت نکردید؟ 

ایام انتخابات

8. جناب آقای موسوی! در دوران نخست وزیری جنابعالی که آقای محتشمی پور وزیر کشور بود در انتخابات مجلس سوم را برگزار کرد که بروز تخلفات گسترده در خلال آن، اعتراضات و سیعی را در پی داشت و حوزه انتخابیه تهران را در آستانه ابطال قرار داد، شاهدیم که شما محتشمی را بعنوان رییس کمیته صیانت از آرای ستاد خود منصوب کردید . آیا با وجود ساز و کارهای قانونی تشکیل این کمیته خود، قانون گریزی و انحصارطلبی نیست؟

9. جناب آقای موسوی! همه می دانند که یک سیاستمدار هیچگاه نباید عصبانی شود.چرا که در هنگام عصبانیت ممکن است تصمیمی بگیرد که به منافع ملی آسیب برساند چرا در جلسه مناظره خود با آقای کروبی، به ناگاه کنترل خود را از دست داده و شروع به پرخاش به مجری نموده و رییس جمهور قانونی کشور را دروغگو خطاب کردید؟بنحوی که میلیونها بیننده ایرانی را به تعجب واداشتید و رفتاری خلاف شئون یک انسان اخلاق گرای انتخاباتی بروز دادید؟ بنحویکه کار را برای خشونت و قهری گری حامیان خود ، در همان روزهای قبل از انتخابات تسهیل کردید و در بسیاری از شهرها ایشان با حمله به ستادها و ماشینهای حاوی عکسهای دکتر احمدی نژاد، عملا نشا ن دادند که عصبانیت و خشونت در کسب قدرت یک ضرورت است ! با این عدم کنترل روحی چگونه می خواستید کشور را اداره کنید؟

10.     جناب آقای موسوی! جنابعالی که کاندیدای رقیبتان را به عوامفریبی و استفاده ابزاری از مقدسات، متهم کردید بهره گیری از نماد سبز، و شعارهایی همچون یا حسین تا میرحسین، را چگونه توجیه می کنید؟

11.     جناب آقای موسوی! جنابعالی در تبلیغات انتخاباتی خود بر لزوم حاکمیت اخلاق و معنویت در جامعه انگشت تاکید می نهادید. بنظر شمال آیا این انتخابات شکست اخلاق به شمار نمی رفت؟ اگر پاسختان مثبت است ، نقش خود را در این بد اخلاقی،، چقد رمی دانید؟آیا توزیع انبوه سی ید 90 سیاسی در ستادهای شما، و تاکیدهی مکرر بر دروغگو بودن رقیب، بخشی از فرایند تخریب اخلاق؛ در انتخابات دهم نبود؟ برخی از نادمین فعال ستاهای شما ، مانند آقای ..............(پس با وقایع روزعاشورا برگشته) در مصاحبه خود با فارس نیوز بوضوح تصریح میکند که در برخی ستاهای شما در تهران و شهرهای بزرگ، عملا هرگونه وسیله فساد و عیش برای دختران و پسران فراهم بود! شما که در دیدارهای تبلیغاتی خود بر حفظ ارزشها تاکید می نمودید، از اوضاع ستاهای خود چقدر مطلع بودید و چه کسی را مسئول نظارت بر ستادهای بی شمارتان قرار داده بودید؟

12.     جناب آقای موسوی! یکی از مهمترین حامیان شماف یعنی آقای یوسف صانعی در یکی از سخنرانیهای خویش ، اظهاراتی غیر اخلاقی د رمورد رییس جمهور قانونی کشور، ایراد کرد و بر این سخن خویش پای فشرد. از سوی دیگر شما در تبلیغات انتخاباتی خود، اعلام داشتید که فضای اخلاقی کشور بشدت آسیب دیده و شما برای حاکیمت اخلاق و معنویت بر جو سیاسی، نامزد ریاست جمهوری شده اید. با توجه به مطالب فوق ، لطفا اعلام بفرمایید که آیا اهانت آقای صانعی به آقای احمدی نژاد را قبول دارید یا خیر ؟ اگر قبول ندارید چه اقداماتی در جهت محکومیت این سخنان انجام داده اید؟

13.     جناب آقای موسوی! در جریان مناظره خود ّبا آقای کروبی ادعا کردید که با بالا بردن تعرفه موبایل و تغییر تعرفه شکر و خورو ، سودی حاصل شد که مخارج تبلیغات انتخاباتی آقای احمدی نژاد را از آن تامین نمودند. چرا شما برای این ادعای بزرگ خود هیچگاه، سند و مدرکی ارائه نکردید؟

14.     جناب آقای موسوی! د رخلال تبلیغات انتخاباتی شما، حتی یکبار نکته ای مثبت در خصوص اقدامات دولت نهم از شما شنیده نشد. آیا واقعا این دول دردوران چهار ساله خود، هیچ اقدام مثبتی نداشته است ؟ آیا این کار شما مصداق سیاه نمایی و نقد غیر منصفانه و بی عدالتی نیست ؟

15.     جناب آقای موسوی! د رهمایش دوم خرداد که در حمایت از جنابعالی و با حضور آقای خاتمی و همسراتان زهرا رهنورد برگزار شد، سخنرانان بدترین اهانتها را به آقای احمدی نژاد رییس جمهور قانونی کشور ، وارد کردند که با لبخندهای خانم رهنورد و آقای خاتمی روبرو شد. شما می دانید که توهین به رییس جمهور هر کشور، اهانت به یک ملت محسوب می شود. آیا این بداخلاقی های کم نظیر ،مورد تایید شما هم بوده است ؟ اگر تایید نمی کنید چرا محکوم نکردید؟

16.     جناب آقای موسوی! چرا جنابعالی اجازه دادید که طرفدارانتان درشعارهای خود بشکل گسترده طرفداران طرف مقابل را بی سواد بخوانند؟ ایا همه 24 میلیون رای دهندگان رقیب شما بیسواد و شهروند درجه 2 به حساب می آمدند؟

17.          جناب آقای موسوی! نقل است که ملک عبداله پادشاه عربستان، 5 میلویون یورو به ستاد شما کمک نقدی کرده است چرا شما این مبلغ را پذیرفتید و اگر خبر کذب است، چرا هیچگاه آنرا تکذیب نکردید؟

18.     جناب آقای موسوی! منابع مالی ستاد شما که مبالغ بی نظری درحد چند صد میلیار دلار بوده است ، از کجا تامین شده است؟ 

 


پیوند‌ها