سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به بهانه اردوهای جهادی

چهارشنبه 89/4/30 12:56 عصر| اردوی جهادی، بسیج سازندگی، سیستم آبیاری قطره ای | نظر

اردوی جهادی رو برای چی دوست داریم؟ چرااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟ تازه گفتن امسال اردو ظرفیتش پره!! هزاران دانشجوی بسیجی و غیر بسیجی(بسیجی بدون ثبت نام) توی لیستن.... جا نیست .. دیگه شما بمونی برای سال بعد!!!!

آدم از تعجب شاخ درمیاره...!                             
 
من که اردوی جهادی نمیرم مملکت قانون داره  وزارت برق و آب و ....داره مفت خوری هم حدی داره مسئولین عمرانی حقوق میگیرن و راست راست سه ماه تعطیلات میرن کنار دریا و ویلا و ....

وظیفه من داشجوئه که کل سال اعصابم و جسمم توی دانشگاه و اینو اونور فرسایش پیدا میکنه دوماه تابستون میونه برای یه تفریح و مرگی....!! اونم برم بیگاری زیر آفتاب داغ وجاده صاف کنم؟...و مسجد رنگ کنم؟؟؟؟؟ مفت خورهای بالا چی میکنن تابستونا؟ حالا دلمم بخاد برم هرجا پرسیدم گفتند:

 هزاران جوان دانشجو تو لیستن دیر اومدی جا پر شده !!

 

جوابش روشنه یه عده که به هیچ عقل و منطقی کاراشون جور درنمیاد و بهشون میگن ذوب شدگان ولایت ، تعطیلات تابستونی بجای کنار دریا و ویلاهای شمال و لذت میبرن به دستای زحمتکش روستاییایی بوسه بزنن که بفرموده امام راحل بهترین ملت تاریخند...

مستضعفین تاریخساز  و پابرهنه ها ...

 

اردوی جهادی+جهاد سازندگی 

 

 

همونایی که تاریخ را شخم زدن، شاهنشاهی را رتیواتور زدن ، بذر انقلاب آخرالزمان و ظهور کاشتن ... سیستم آبیاری شون قطره ای اما از نوع خون بود، آفت کش ایثار و زجر به زمین شون زدند ،‏ علفهای هرز زمین انقلاب رو بیرون انداختن....بچه های نسل آقا روح الله افتخار میکنن که به دستای اینها بوسه بزنن....

 اینایی که اینهمه کار کردن اما آخرشم زیر پای اشرافیت و لجن پراکنی های بی دردها و سیلی نخورده ها له شدند....

 در صدق گفته سالها پیش امام همین بس که مردمی هنوز آب و برق و جاده و درمانگاه ندارن اما بعشق ولایت زیر پای بسیجیهای آقاشون یکی از چندتا گوسفندی که همه دارایی زندگی یه خونواده پرتعداده قربونی میکنن بهترین ملت تاریخ یعنی چی بهتر از اینا؟؟

 


در استانه نیمه شعبان و چه بموقع...

چهارشنبه 89/4/30 8:24 صبح| شهید دستغیب، سفیانی، نامه سرگشاده محسن کدیور، استیضاح رهبری | نظر

تزریق فکر+اتاق فکر جنبش سبز+محسن کدیور

 

 

در آستانه نیمه شعبان دلم میخواد بدونم که اگه آقا امام زمان روحی له الفداه، تشریف بیارن، این اتاق فکر براندازی در برابر حضرت چه میکنن؟ چه بیانیه ای میدن؟ چه نامه سرگشاده ای به کی منتشر میکنن؟؟ به رییس جمهور آمریکا...؟؟...به سفیانی ؟؟ به کدوم دجال اینها نامه مینویسند که

 

موعود شیعه اومد هرچی در توان دارید جمع کنید...

                                    شرق و غرب عالمو بسیج کنید...

                                                                  موعود شیعه آمد...............


چون نظر همه فقها و بزرگان و متکلمین شیعه از عصر غیبت تا کنون این بوده که ::

 

(( هر کس می خواهد بداند ، اگر امام زمان (عج) ظهور فرماید ، نسبت به آن حضرت چه موضعی دارد ، ببیند الان با نائب بر حقش چگونه است . اگر توانستید مطیع ایشان باشید و هرچه فرمود اطاعت کنید ، اطاعت از امام زمان نیز می توانید بکنید. (حضرت آیه الله شهید دستغیب - ره))

 


وال پیپر بسیار زیبا

دوشنبه 89/4/28 8:13 صبح| ظهور، زمینه ساز فجر صادق، حجة الاسلام ری شهری، walpaper | نظر

تصویر زمینه بسیار زیبا از آقا برای مونیتور سیستم  

 

زمنیه + امام خامنه ای

 

سایز 1366*768 

 

ظهور بسیار نزدیک است ....... نقلی از آقای ری شهری از خود مقام معظم ولایت ...

 

نه تنها بخونید که به بقیه هم لینک و آدرس و غیره بدید ..حتما ...اجرتان محفوظ

 


یادداشتی از شهید چمران در سال 1359

یکشنبه 89/4/13 8:7 صبح| شهید چمران، حوادث 1359، انقلاب الجزایر | نظر

یادداشتی قابل تامل و از سر سوز از شهید چمران در سال 1359 و در جریانهای سیاسی و سهم خواهی اول انقلاب
 
 
 
 
خدایا! می دیدم که در الجزایر، رهبران انقلاب به جان هم می افتند، همدیگر را به زندان می کشند، مسلحانه علیه هم می جنگندند. می دیدم که در مصر، رهبران قیام با هم به دشمنی می پردازند، وحدت آنها شکسته می شود و شکست پشت شکست به سراغ آنها می آید. می دیدم که در همه انقلابها، رهبرانشان برای وصول به قدرت با هم مسابقه می گذاشتند، رقابت می کردند و همدیگر را می کوبیدند و می کشتند و انقلاب را به لجنزاری از ظلم و خودخواهی سقوط می دادند
 
و من با خود می گفتم اینها هیچکدام به درجه رشد نرسیده اند، هیچ یک مفهوم واقعی خدا و خلقت و قیامت را درک نکرده اند،
 
 اما با خود می گفتم بگذار انقلاب ما پیروز شود، مکتب اسلام راستین مستقر گردد، خدای بزرگ براستی فهمیده شود، انسانها فقط خدا را بپرستند، همه طاغوتها را فرو بریزند. دیگر خودخواهی و غرور خودنمایی نکند. دیگر جایی برای مصلحت طلبی نماند. دیگر جایی برای سیاست بازی وجود نداشته باشد و ما با خیالی راحت بدنبال ساختن و پرداختن اجتماع و تکامل خود مشغول شویم و یک چنین نمونه عشق و پاکی و همکاری و تلاش و تکامل را به همه جهانیان نشان دهیم.
 
اما هیهات؛ که غرور و خودخواهی وحدت انقلاب ما را نیز خدشه دار کرد، تفرقه و تشتت بوجود آورد، اختلافات و زد و خوردها اوج گرفت و مردم ساده و عامی را بدبین کرد تا به جایی که عده زیادی زده شدند.
 
 هر روز ضعیف تر شدیم، دشمنان بیشتر جلو آمدند، مستضعفان ناامید شدند و همان اختلافات و مشکلاتی که برای انقلابها و ملتهای دیگر وجود داشت برای ما نیز پدیدار شد. و نشان داد که ما هم به درجه رشد نرسیده ایم و کامل نشده ایم و زمان زیادی می خواهد که شایسته چنین انقلابی شویم.

بوسه بر دستان یار

سه شنبه 89/4/1 8:54 صبح| آخرین نجوای شهید چمران، غاده، اشجار، بهشت من | نظر

در این وبلاگ از اول با رویکرد سیاسی مطلب نوشتم

بجز معدود دوستان پیامرسانی کس دیگه نمیتونه حدس بزنه که خاک قدم یار گاهی عصای سیاست و منطق رو میشکنه... و بال احساس میگیره و پر میکشه اون بهشتی که انهارش خاک داغ بیابونه و اشجار سبزش قامتهای رشید و با صلابت شهیدانی که سربند لبیک یا خمینی بروی پیشانی بستن ..

 بهشت هرجاییه که صفا  و مهر باشه ،

 جذبه محبوب باشه ،‏

کینه و کدورت نباشه ،

بهشت خاک قدم یار هم شلمچه فکه و همین مزار بچه های آقا روح الله است...

خاک قدم یار گاهی در یه چاردیواری تاریک خودشو حبس میکنه چون آسمانش آجریه چون آسمانی نیست که بشه فقط نفس کشید اصلا هوایی نیست!

هرچی هست همه دود صنعت و مدرنیته  است .

 همه غبار فتنه و بوی گناهه  دیگه بوی خاک بارون خورده رو حس کردن هم شده آرزو!!

 

 کسی نمیتونه حدس بزنه که خاک قدم یار که در پیامرسان برای عده ای مظهر تندی و سرسختی و افراطم شده گاهی یه جرعه فراق همراه با مادر پیر و دلشکسته شهید ابوالفضل جلاییان تنها فرزند اون مادر که سال 64 در کردستان شهید میشه حتی،‏ سر میکشه

 گاهی دلش میخاد یه شب تا صبح در محضر افلاکیان کنار بر و بچه های باصفایی که فکر میکنه همه محرمش هستند یعنی مزار شده بنشینه.

 و فقط خاطره بشنوه ستاره هارو نگاه کنه عشق واقعی رو ببوسه گیسوی نقره فام مهتابو شونه کنه...

و محجوب و سربزیر به شوخیای رزمنده ها تماشا کنه

 همونجا بشینه پوتیناشون رو واکس بزنه !..

 

 خاک قدم یار دوست داره گاهی یه شب تا صب بره سرمزار شهید مصطفی چمران و بپرسه چطوری میشه هم عارف بود و هم مجاهد؟؟ هم شاعر بود و هم چریک؟؟ هم لطیف بود و هم فرمانده ای با صلابت؟؟ هم دل برای دشت شقایق سوزاند و هم دل برای لشگر دشمن سخت و خشن داشت؟؟ ....... خاک قدم یار بعد از عشق علوی و زهرایی عاشق یک عشقه در دنیای مادی و اونم عشق مصطفی چمران و غاده دختر لبنانیه...

 

 خاک قدم یار عاشق این حرفا هم هست .

 

 این اشکها رو دوست داره این بچه هایی که فکر میکنن محبت واقعی چندتا عکس کودک و گل زیبا زدنه و تولد تبریک گفتن رو هم دوست داره.

خاک قدم یار بهشتش یه جای دیگست دلش یجای دیگست...  چه کنه اگر کسی درک نمیکنه ؟؟

 

بمناسبت سالگرد شهادت شهید چمران تقدیم به روح بلندش میکنم:

 

اما این لحظات حساس ،لحظات وداع با زندگی و عالم، لحظات لقای پروردگار، لحظات رقص من در برابر مرگ باید زیبا باشد.

 خدایا! وجودم اشک شده ، همه وجودم از اشک می جوشد ، می لرزد ، می سوزد و خاکستر می شود. اشک شده ام و دیگر هیچ ، به من اجازه بده تا در جوارت قربانی شوم و بر خاک ریخته شوم و از وجود اشکم غنچه ای بشکفد که نسیم عشق و عرفان و فداکاری از آن سرچشمه بگیرد .

خدایا ترا شکر میکنم که باب شهادت را به روی بندگان خالصت گشوده ای تا هنگامی که همه راهها بسته است و هیچ راهی جز ذلت و خفت و نکبت باقی نمانده است می توان دست به این باب شهادت زد و پیروزمند و پر افتخار به وصل خدائی رسید ."

لطافت و صلابت چران 

پیوند‌ها