سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیه ای هم برای آقایان کروبی موسوی و خاتمی نازل شده است

سه شنبه 88/9/24 1:58 عصر| آیه 99، یا اهل الکتاب، اهل کتاب، نخبگان، مثلث براندازی، آل عمران | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

قل یا اهل الکتاب لم تصُدّون عن سبیل الله من آمَن تبغـُونها عوجاََ و انتم شـُهدآء و ماالله بغافِلِِ عمّا تعملون. آیه 99 آل عمران

بگو ای اهل کتاب چرا کسی را که ایمان آورده از راه خدا باز میدارید؟ و آن را کج میشمارید با آنکه خودتان به درستی آن راه شاهد و گواهید؟

 بنظر برخی مفسران. گاهی اهل الکتاب دانشمندان و نخبگان ادیان دارای کتاب آسمانی را در میگیرد به تعبیری خواص جامعه که چشم مردم به سخن و موضع و راهنمایی آنهاست...ای اهل کتاب ، ای کسانی که اهل بینش و تحقیقی و مطالعه اید با اینکه خودتون شاهدید این راه درسته چرا مردمی که ایمان آرودن به حقیقت رو از راه خدا حق منحرف می کنید؟ مگه نمی دونید حقه؟؟؟خدا میگه می دونن حقیقیت این راه است اما هوای نفس باعث میشه که اونو برای مردم کج و معوج نشون بدند.گرد و خاک کنند. حقیقت را بپوشونند....برای امروز ماست ! آقایانی که مورد خطاب و عتاب و گلایه رهبر معظم انقلاب قرار گرفتن همین آتش افروزان همین نامزدهای معترض شکست خورده و از میلیونها انسان تو دهنی خورده همون نخست وزیر 13 میلیونی و میلیاردها دلار هزینه انتخاباتی ..همون کروبی 300هزار رای اونهم از کساییکه مرجع تقلیدشون گوگوش و سروش و تمام خواننده های عریان ماهواره ها بود ، نمی دونن جمهوری اسلامی حق بود؟؟ اگه نمی دونستند چرا براش مبارزه کردند و داخلش مسئولیتهای طولانی مدت قبول کردند؟ اگه سیستم اینقدر که الان دارن داد می زنن ضایع و تباه و بدرد نخوره چرا وقتی بالاترین پستها رو داخلش قبول می کردند و برای حفظش جان می دادند انتقاد نداشتند؟ چرا در راس قدرت بودن سیستم رو درست نکردند؟ اگه می دونن حقه چرا شعار جمهوری ایرانی طرفداراشون رو تایید میکنند؟ اگه شک داشتند جمهوری اسلامی ایران با ولایت فقیه معنا پیدا میکنه چرا امام رو قبول دارن و الان معیار و خطشون رو امام اعلام میکنند؟ امام شاه ایران بودن یا ولی فقیه جمهوری اسلامی؟؟ اگه می دونن ولایت فقیه ولایت رسول الله است به گفته صریح امام خمینی پس چرا طرفداراشون میان بارها و بارها بدترین اهانتها رو به ساحت ولی فقیه زمان حضرت آقا خامنه ای میکنن و اینها با سکوت تایید میکنن و با موضعگیری خلاف مواضع و نصایح ولی فقیه عملا قبول نداشتن ولایت فقیه رو فریاد میکنن؟؟ اخه نتناقض و کج سبیلی و بد فهمی تا کجا؟؟؟ این آیه برای امروز شماست آقایان!!!


تایید موسوی. انکار خاتمی. سکوت کروبی

دوشنبه 88/9/23 10:9 صبح| سیلی نخورده انقلاب، دیدار مبلغان، انقلاب توئیتری، مثلث نفاق | نظر

جنگ نرم+انقلاب توئیتری+نفاق مردن+فیس بوک

 رهبر معظم صبح دیروز در دیدار مبلغان مذهبی خطاب به سران جریان موسوم به سبز خاطرنشان کردند: عقل حکم می کند، در قضیه اهانت به امام (ره) بجای آنکه منکر اصل قضیه شوید، اهانت را محکوم کنید و بالاتر از آن به حقیقت و عمق این اقدام پی ببرید و متوجه شوید که دشمن کجا را هدف گرفته و بدنبال چیست؟

با اینحال خاتمی که به عنوان آخرین ضلع "مثلث سران معترض" که در جمع همفکرانش در استان فارس،‏ درباره اهانت حامیان مهندس موسوی به امام راحل سخن می گفت، بدون تفکیک آشوبگران از "ملت ایران"، مدعی شد که "امکان ندارد مردم ما و دانشجوی ما به امام خمینی(رض) اهانت بکند."  

یار سیلی نخورده دیروز انقلاب انکار چرا؟؟؟ گوشاتو باز کن ببین رهبر چی میگن؟

 

 

  

 


فروسی مشهد در 16 آذر و عریان شدن دوباره جنبش سبز

یکشنبه 88/9/22 12:37 عصر| فردوسی مشهد، جمهوری ایرانی، بسیجی خون آشام | نظر

 

اصلاحات+عریان

 

در دانشگاه فردوسی هم تشکل انجمن اسلامی به عنوان خط اصلی نفوذ تفکر منحط براندازی در داخل قشر فرهیخته دانشجو، مراسم تربون آزاد خود را در روز دانشجو به صحنه شعار پراکنی و تخلیه کینه ها و عقده های خود از نظام و خدنمگزاران  رهبری مظلوم و همیشه استوار آن تبدیل کرد! باز هم با شعارهای انحرافی و التقاطی و براندازانه که دیگر خود جای شکی برای کسی در ماهیت خصمانه و ضد اسلامی این جنبش نگذاشت کار ما در افشاگری و روشنگری و آگاهی بخشی به توده ها راحتتر کرد..شعار هایی مثل ما جمهوری ایرانی میخاییم نه اسلامی...بسیجی برو بیرون ، بسیجی خون آشام ، توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران....همه اینها حکایت  از آنچیزی که دارد که تحققش سالها آروزی دشمنان و فراریان و خارج نشینان و وابستگان رژیم فاسد شاه بود.ماهیتی که در کنار اسلام ستیزی آشکار، از تضادها و تناقضهای شدید رنج می برد. چرا که به نفع اهدافش هم نبوده و نیست که چنین اسلام ستیزی آشکاری را که قلب همه آزادگان و دوستداران نظام اسلامی ر ابه عنوان نقطه امید آمال و آروزهای ملتهای مستضعف دنیاست بدرد می آورد بروز دهد . و این مقدمات را در 8 سال حاکمیت اصلاح طلبان در کلیه بخشهای کشور ایجا کرده بودند به مدد رسانه ها و نشریات و مقالاتی که تیترهای اصلی آنها اباحه گری و تفکر لیبرالیستی و آزادی خواهی و توسعه های سیاسی غربی بود.اما الان این جریان که چار سال انزوا و بریده شدن از مناصب قدرت و مقام و ثروت زخم بزرگی برداشته است برای ترمیم زخمها و کسب فرصتها نمی تواندبیشتر از این دوری خود را از راس افکار عمومی و تیتر بودن و نمایش شعارهایش در بالاترین سطوح مورد عنایت و توجه مردم و کشور ببینند!


تاملی بر بیانیه تلبیس و حیل یک بیمار سیاسی

یکشنبه 88/9/22 12:23 عصر| عبدالکریم سروش، براندازی، بیانیه سروش، عرفان سروش، سیاست سروش، تلبیس | نظر

میدانید این شعر زیبنده بیانیه های کیه؟؟
اسم اعظم بکند کار خود ایدل خوشباش..* که به تلبیس و حیل دیو سلیمان نشود..*
همچنین این جمله:“هیچ چیز مهیب‌تراز زخمی کردن غرور یک قوم نیست.“؟؟خنّاسی بازیگر که زمین سبز ادبیات غنی ایرانی را لگد مال روشنفکریش میکند تا گل کلمات را بدروازه خداستیزی بنشاند و تا...
یکبار میگه: درین معرکه حق وباطل وجنایت و شهادت آیا مشایخ و مراجع عظام احساس تکلیف نمیکنند که باقلمی وقدمی «بازار ساحری وناموس سامری وقلب ستمگری» را بشکنند؟
و با هزار حیله و ترفند ادبی و شاعرانه ،‏عرفانی بیمار و آلوده به قلمی مسموم را ترسیم میکند و به همفکرانش میگوید:‏ شما با عصای موسوی، دولت فرعونی و شعبده سامری را به دو نیم میزنید!!
حالا به این اسلام ستیز میگوییم:

                               سروش+دجال

عبدالکریم سروش پدر معنوی گفتمان براندازی@ غرور ما آمریکا نبود که با نتیجه رای این قوم ،‏زخم برداشت.غرور ما خمینی بت شکن ره بود که با تیغ براندازی شاگردانت که علف و الوف روشنغکی امثال تو اونها رو به عرصه و گود مبارزه علنی با نظام مقدس اسلامی انداخته...در داخل این غرور زخمی مهیب برداشت ! حالا این حرف خودت را به خودت و یارانت برمیگردانیم:‏ فرعون این قوم سالهاست مومیایی و آذین موزه های عبرت جهان شده شده و موسی این قوم سالهاست اژدهای کابوسهای پریشان استکبار و اربابان تو شده! سامری بخاهد بدعتی نو ایجاد کند به اشاره موسی به دو نمیش می کنیم !!


روز دانشجو

شنبه 88/9/14 11:9 صبح| | نظر

منتظر اخبار روز دانشجو در مشهد باشید

(ساقی نیوز)

16/9/88

با شما


اعتراض ائمه جمعه کشور به بیانیه های غیر قانونی و هتاکانه موسوی

شنبه 88/9/14 11:6 صبح| بیانیه هتاکانه موسوی، امام جمعه مشهد، علم الهدی، هفته بسیج، ولی فقیه | نظر

 

حضرت آیه الله علم الهدی روز گذشته در آستانه عید غدیر خم در خطبه های نماز جمعه حرم مطهر امام رضا علیه السلام گفتند: غدیر تنها یک حادثه نیست غدیر یک جریان است برای رسیدن به معرفت واقعی  حق ؛ ایشان ولایت را محور اصلی وحدت در جامعه  و دشمنی و کینه ورزی دشمنان را با اصل ولایت فقیه و فروریختن قداست و هیمنه این رکن اصیل شیعی را بدلیل محوریت وحدت و انسجام ولی فقیه در بحرانها و مسائل جامعه دانست . و هدف دشمنان را از این قضیه ایجاد اختلاف و تشتت و درگیری در جامعه خواند.آیه الله علم الهدی افزود": اینکه یک جوان فریبخورده در گوشه ای شعاری علیه شخص رهبری بر روی دیوار بنویسد تنها مساله یک شعار و چند کلمه نیست مساله برنامه  و نقشه ایست که پشت سر این حرکات است و میخواهند قداست ولایت فقیه را برای بخشی از مردم بریزند و وقتی این قداست فرو ریخته شد دیگر نقش محوریت و اطاعت خود را در بحرانها از دست خواهد داد. و جامعه دچار چند دستگی واختلاف خواهد شد...." خطیب جمعه مشهد مقدس همچنین با اشاره به بیانیه هتاکانه و دشمن شاد کن موسوی در آستانه هفته بسیج و مفاد مغایر و متضاد آن با بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان سراسر کشور در همان ایام؛ که رهبری بسیجی امروز را داداری بصیرت و اندیشه ولالی سیاسی و تحلیلی و جلودار و خط شکن در همه میدانهای علمی و جهادی و مشکلات جامعه  خواندند  در حالیکه در بیاینه مذکور صادر کننده بسیج را بسیج 30سال پیش خواند از حیث قداست و ارزش... و بسیج امروز را مشتی مزدور و چماق بدست بی تمدن و بصیرت... خواند این مغایرت را دانسته یا ندانسته حرکت در مسیر هتک ولایت فقیه و خواست و توطئه برنامه ریزی شده دشمن خواند!


مدیریت جهادی؛ مدیریت جهاد و شهامت

سه شنبه 88/9/10 1:52 عصر| دکتر داوری، طرح تحول اقتصادی، جهاد، اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل | نظر

عبدالرضا داوری معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی در نشست کمیسیون سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: از نظر بودجه و منابع مالی دولت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و می تواند بدون دغدغه ای تا پایان دولت دهم کشور را به بهترین شکل ممکن اداره کند.
وی ادامه داد: اما ورود دولت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها نشان داد که محمود احمدی نژاد دغدغه آینده کشور را دارد و برای ایجاد یک تحول عظیم و سازنده اقتصادی عزم خود را حتی با پرداخت هزینه های سنگین جزم کرده است.
داوری گفت: دولت های قبلی نیز خیلی رغبت داشتند تا طرح هدفمند کردن یارانه ها را به اجرا برسانند اما این رغبت هیچ زمانی با شهامت و جسارت و مجاهدت مانوس نشد.
ولی از آنجایی که ماهیت اصلی دولت های قبلی بر عافیت طلبی بنا شده بود آنها نتوانستند طرح هدفمند کردن یارانه ها را به اجرا بگذارند.
داوری در ادامه گفته های خودش در خصوص برنامه اقتصادی کشور از سال 1368 تا به امروز این چنین گفت: از سال 1368 تا الان 3 برنامه اقتصادی در کشور به تدوین و به اجرا گذاشته شد. ادامه مطلب


منازعه نرم(سخنرانی دکتر عباسی در فردوسی مشهد)

سه شنبه 88/9/10 12:48 عصر| منازعه نرم، قدرت نرم، دکتر عباسی، فردوسی مشهد، استعمار پست مدرن، مدیریت قلبها، تولا، تبرا | نظر

 

دکترعباسی

دکتر حسن عباسی در روز سه شنبه 3/9/88 در نشستی تحت عنوان " قلبها برای که می تپند؟؟" که در دانشکده علوم ادری و اقتصادی دانشگاه فردوسی برگزار شد،به بررسی ابعاد گوناگون دکترین منازعه نرم پرداخت. سخنان  این محقق و پژوهشگر با اضافه چند پاورقی ازنویسنده مشروح تقدیم علاقمندان می گردد:

وی انواع استعمار کشورهای غربی علیه کشورهای جهان سوم را به سه نوع استعمار کلاسیک، استعمار نوین و استعمار پست مدرن تقسیم کرد و به ویژگیهای هرنوع پرداخت:

* در استعمار کلاسیک سرزمین اشغال می شود.دراستعمار نو حکومتهای بومی  دست نشانده دولت غربی روی کار می آید و منافع کشور استعمارگر را درهمه زمینه ها تامین می کند.اما در استعمار پست مدرن که نوع جدیدی از استعمارب وده و در دهه های اخیر از روشهای گوناگون سیاستگزاری و اعمال شده است افراد کشورهای مستعمره بجای حکومتها مهره های تامین منافع غرب هستند. بعبارتی بجای حکومتهای وابسته افراد وابسته و از خود بیگانه برای غربیها حکومت می کنند. هدف این استعمار پیشرفته ، حکومت بر ذهنها و اندیشه ها و قلبهاست...تک تک افراد یک ملت مستعمره می شوند.و آنطور که غربی می خواهد رفتار می کنند. پس در این نوع استعمار پیچیدگی روشها بسیار زیاد است.و در بستر این نوع از استعمار و استثمار بود که برای اولین بار بحث جنگ نرم و منازعه نرم شکل گرفت در منازعه نرم انسانها به چالش اقناعی و ارضایی کشیده میشوند. .چرا که در استعمار نوع اول و دوم ( اشغال و کودتا و حکومت دست نشانده) بدلیل حاکمیت جو اجبار و تحمیل و خشونت علیه انسانها هسته های مقاومت شکل میگیرد، بذر نفرت در دلهای مردم کاشته میشود ودر کنار بالا بودن در صد نارضایتی اجتماعی انگاره عدم مشروعیت حاکمان و استعمارگران در ذهن ملتها نهادینه شده وغیر قابل تغییر است. اما در نوع سوم که بر پایه ارضا و اقناع ذهنها وقلبها گذاشته می شود، مبارزه مفهومی ندارد و مادامیکه اندیشه و درون انسانها همسویی ارضایی و اقناعی با اهداف غرب دارد خطری از جانب مستعمره منافع دولت غربی را تهدید نمی کند.احساسات مبارزه جویانه سالیان سال منافع استعمارگران را تهدید میکرد اما نوع پست مدرن آنها را در حصار امنیتی قرار داده و در یک کلام بجای یک حکومت یک ملتند که تک تک حافظ منافع غرب در سرزمین خود هستند.

قدرت در تعریف لغت بمعنای توان تحمیل اراده خود بر دیگریست.قدرت دارای سه نوع است: قدرت سخت ، نیمه سخت و قدرت نرم؛ در قدرت سخت از ابزار زور و اجبار و خشونت( نظامی) استفاده میشود  و هدف غالبا تصرف جغرافیایی است. در قدرت نیمه سخت از ابزار های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی برای تصرف بازار بهره گرفته می شود.در قدرت نرم انسان به اختیا رخود آنچه دیگری میخواهد انجام میدهد. بدون اینکه احساس نارضایتی و اجبار به او دست دهد .این نوع قدرت در روشهای استعمار پست مدرن بکار میرود. انگاره های اصلی قدرت نرم انگاره ارضا و گزاره اقناع هستند.ایجاد حبّ و بغض و شک و تردید مهمترین گزاره های در دستورکار قدرت نرم برای نیل به انگاره های ارضا و اقناع می باشند. شما مادامیکه به چیزی حب بورزید قلبتان دراختیار اوست و مادامیکه به چیزی بغض داشته باشید، ذهن و قلبتان را بسوی آنچیزنمیبرید...این اصل فطری مبنای اصلی دردعوت انبیا بسوی خدا بوده است  .آیه شریفه لا اکراه فی الدین قدر تبین الرشد من الغی (آیه الکرسی) بیانگر همین موضوع است. نفی اکراه و اجبار در دعوت انبیا ، نفی روشهای اغواکننده در مسیر حق و درستی در این آیه تصریح شده است. دعوت انبیا از نوع قدرت نرم بود.همه انبیا حب به خوبیها و بغض به بدیها را در دل و ذهن انسانها ایجاد می کردند. حب و بغض در دین ما یکی از فروع مهم محسوب میشود و تحت عنوان تولا و تبرّا بیان شده است. در آیه الکرسی هم در همین فراز که بحث از قدرت نرم در پذیرش دین است، بلافاصله مفهوم تولا و تبری در ادامه به زیبایی بیان میشود. چون حب و بغض هم بستر شکل گیری انگاره ارضا است ، هم بستر اهداف قدرت نرم است و هم رهآورد و دستاورد آن؛ آیه میگوید....فمن یکفر بالطاغـوت و یومن بالله فقد استمســـک بالعروة الوثقی لانفصـــام لها والله سمیع علیم*الله ولیّ الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی لنور والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من الظلمات الی النور...

هرکه بغض طاغوت داشته باشد و ایمان بخدا؛به یک مستمسـک محکم و دستگیره محکم چسبیده است. ادامه مطلب...

چرا اینمهه حساسیت ایه الله علم الهدی به حجاب؟؟؟

دوشنبه 88/9/9 2:25 عصر| آیة الله علم الهدی، عید قربان، حرم رضوی، نماز جمعه، رابطه با آمریکا، ناتوی فرهنگی | نظر

حضرت ایه الله علم الهدی در خطبه های نماز عید سعید قربان در حرم مطهر رضوی با اشاره به شعار این روز لبیک اللهم لبیک  لاشریک لک لبیک ا الحمد و النعمه لک و الملک....انحصار ملک بمعنای فرمانروایی را در اختیار ذات اقدس حق خواندند...

ایشان در بیانی ذیل این شعار محوری حج ابراهیمی، پذیرش سلطه و استعمار و بردگی قدرتها را مظهر اطاعت طاغوت و غیر رب و مظهر شرک و شریک قائل شدن برای پروردگار دانست. وی حج را بعنوان نماد اتم توحید و نفی شرک و نقطه عطف و پایان مناسک حج را شکستن همه بتها در قالب ذبح قربانی که همان ترجمان ذبح نفس است و گردن نهادن عملی به ذات احدیت و نیل به توحید عملی در بستر نفی  طاغوت زمان دانست . ایشان خاطر نشان کرد درپرتو همین آموزه حج ابراهیمی، نظام  اسلامی بعنوان سمبل اسلام سیاسی در کره زمین با قدرت ها و بطور اخص امریکا رابطه نخواهد داشت .وی رابطه با آمریکا را از نوع رابطه با طاغوت و رایطه اسکباررو استضغاف خواند نه رابطه اسلام و کفرو با اشاره به روابط گسترده ایران با سایرکشورهای کفر نظیر آمریکای لاتین و برخی کشورهای آسیایی و افریقایی سیاست خارجی نظام اسلامی را بر اساس قاعده نفی طاغوتها و نیل به توحید اصیل اسلامی دانست و ادعای هرگونه رابطه با آمریکا را در حد یک کشور کفر عادی مانند سایر کشورها مردود خواند زیرا بعنوان مظهر شیطان و قدرت برتر و جهانخواری در جهان و مظهر طاغوت و خوی استکباری شمرده میشود....

ایشان دربخش دیگری به لزوم اهتمام مسئولین به مسائل فرهنگی اشاره کرد و فساد و فحشایی که در عرصه جامعه وجود دارد را در ایران بعنوان کشوری که پرچمدار اسلام در روی زمین است غیر قابل پذیرش دانست.وخطاب به مسئولین گفت:" آقای مسئول سرتو بذاری زمین اولین کسی که ازت بازخواست میکنه که در مسئولیتت چه کردی خود پیغمبره.. چون سرنوشت اسلام در روی کره زمین به سروشت نظام اسلامی ایران بستگی دارد همه ملتهای مسلمان چشم امیدشان به این کشور است.."

وی با اشاره به حجاب اسلامی زن مسلمان بعنوان نماد تفکر اسلامی ، ممانعت کشورهای لائیک را از ورود دختران محجبه به مراکز علمی آموزشی نشانه هراس این کشورها از نفوذ و نشر اسلام در ملتهای آنان و بطور اخص قشر فرهیخته و دانشگاهی دانست .. و سستی و اهمال مسئولین خودی را در مبارزه با این پدیده بدحجابی موجب زیان و ضرر نسل جدید و جامعه دانست...

 

پاورقی: یکی از انتقاداتی که همواره برخی متوجه آیه الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس می دانند اهتمام بیش از حد ایشان به مسئله بی حجابی وبد پوششی خانمها  ادامه مطلب...

پیوند‌ها