سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماندگاری در تاریخ

پنج شنبه 90/10/8 10:52 صبح| بی وارث،فتنه88، منتظری، بهجت | نظر

مدتها بود دوست داشتم سر مزار حضرت آیه الله بهجت برم و فرصت نمی شد. تا بالاخره پریروز این توفیق دست داد و برای اولین بار به قطعه قبور علمای حرم مطهر مشرف شدم با اینکه سر ظهر و ساعت خلوتی بود حداقل 30الی 40نفر زائر در قطعه روی قبور علما مشغول زیارت و قرائت فاتحه بودند... روی سنگ مزار اقا حکاکی شدخ بود العبد!  رنگ زمینه سبز و اسلیمی های زیبایش هم به معنویت کار افزوده بود....  یکهو قبر خلوت و سوت و کوری که فاصله کمی با مزار حضرت اقای بهجت داشت با رویه مخملی مشکی رنگش توجهمو جلب کرد. رنگ و طرحشم با بقیه فرق داشت!

این قبر بی زائر مربوط به کدوم عالم بود که حتی یک زائر هم نداشت؟

جلوتر که اومدم دیدم روی مخمل مشکی رنگ با رنگ طلایی گلدوزی شده حضرت آیه الله العظمی منتظری!

یکهو تصویر خاطرات سال 88 بسرعت جلوی چشمام دوید!

از صمیم قلب از خدا خواستم حالا که عالم و عظمی شدن، هم انسان رو عبد نمی کنه و حالا که میشه مرجع تقلیدم بود ولی از دایره عبادالله خارج شد و در مقابل میشه دریای عرفان و کرامت و وصل بود و در برابر امر ولی فقیه مطیع و خاشع بود (مثل حضرت آیه الله بهجت) طومار حیات ما رو هم با عاقبت نیک و خیر و رو سپیدی در پیشگاه تاریخ ببنده....انشالله.... تا اگه روزی از دنیا رفتیم و به زور و فشار شعارهای داغ چند اغتشاشگر بی قید که اصلا اعتقادی به مرجعیت و دیانت ندارن و از روزه خواری روز قدس گرفته تا آتیش زدن پرچم اباعبدالله روز عاشورا در کارنامه شون دین ستیزی های رنگارنگ ثبته، ما رو یه جای متبرک و شلوغ و پر زائری مثل دو متری آیه الله بهجت دفنمون کردن،  بازم مثل قبرستانهای 40سال پیش حاشیه شهرها، از هر 100نفر ینفرم به سختی رغبت نکنه که خودشو دقیقه ای معطل نثار فاتحه کنه !!!!!!

...آمین

 در آخر برای همه اموات بی وارث و بد وارث، گول خورده و ساده اندیش ، مغبوض و مطرود امام امت، بخاطر رافت اسلامی و رضای خدا و هدایت حامیاشون، فاتحه مع الصلوات! 


پیوند‌ها